Wszystkie drużyny były znakomicie przygotowane, pracowały nad swoimi plakatami z ogromnym zaangażowaniem, natomiast pomysły na stroje były bardzo różnorodne i kreatywne. Niektóre nawiązywały do sportowców, aktorów, zespołów muzycznych, barw narodowych czy postaci historycznych. Poziom klas był bardzo wyrównany dlatego niełatwo było wyłonić zwycięzcę. Przy ocenie brano pod uwagę przede wszystkim organizację drużyny, przygotowanie stroju, przyniesione materiały, sposób prezentacji stroju i plakatu, pomysłowość i ogólne wrażenia artystyczne. Jury jednomyślnie przyznało I miejsce klasie IVb, która zaprezentowała strój starożytnej Rzymianki oraz aktorki i piłkarza, następnie w piękny i ciekawy sposób opowiedziała o włoskich zabytkach, przysmakach i ciekawostkach. Klasa Va, która zajęła II miejsce w konkursie, przeniosła nas do Chorwacji. Grupa przygotowała ciekawy plakat i wcieliła się w rolę sportowców, piłkarza, tenisisty, jak również Dalmatyńczyka – to właśnie z Dalmacji pochodzi podobno ta rasa psa. Z prezentacji dowiedzieliśmy się także, że krawat wcale nie pochodzi z Francji, tylko z Chorwacji. Natomiast klasa 7a zaprezentowała nam szkockie klimaty i szkocką kratę oraz wiele ciekawostek na temat Szkocji. Klasa 8a zaciekawiła nas informacjami na temat Niemiec, sławnych postaci, zespołów, niemieckich zwyczajów czy przysmaków. Dziewczyny wcieliły się w rolę piosenkarek niemieckiego zespołu Tic Tac Toe, który cieszył się największą popularnością w drugiej połowie lat 90. Obie drużyny 7a i 8a zdobyły ex aequo III miejsce.
Ponadto wszystkie klasy I-VIII mogły włączyć się do wspólnej językowej zabawy poprzez ubranie się w barwy narodowe wcześniej wylosowanego kraju. Tutaj najlepiej spisały się klasy młodsze. Oto podsumowanie:
Wszyscy uczestnicy otrzymują oceny celujące z języka angielskiego jako nagrodę za udział we wspólnej zabawie. Zwycięskie drużyny otrzymają pamiątkowe dyplomy i upominki.
Wszystkim dziękujemy za ogromny wkład pracy włożony w przygotowanie, za udział w konkursie i przybliżanie wiadomości na temat krajów europejskich oraz promowanie nauki języków obcych.